czwartek, 8 maja 2008

Ilustracje z wyobraźni - długopis i photoshop

"Escape from Hell - tryptyk kolor"
"Escape from Hell - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie"
"Escape from Hell" - rysunek długopisem.
"Otium - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.

"Otium" - rysunek długopisem.
"J.Ch.3000 - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"J.Ch. 3000" - rysunek długopisem.
"Nightmare - kolor vol.2" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie"
"Nightmare - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"Nightmare" - rysunek długopisem.
"Pride - kolor vol.2" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"Pride - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"Pride" - rysunek długopisem.
"Wysypisko - kolor"- rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"Wysypisko" - rysunek długopisem.
"Święty Mikołaj" - rysunek długopisem.
"War" - rysunek długopisem.
"Ostatni" - rysunek długopisem.
"Kruchość - kolor" - rysunek długopisem, kolor w photoshopie.
"Kruchość" - rysunek długopisem.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

mniej lubie te szpokowane ale to dlatego ze ogolnie grafa komp malo mnie lechce;)

Sleepwalker pisze...

no Ja też zdecydowanie widzę wyższość koloru tradycyjnego nad photoshopowym , dlatego tak lubię akwarelki :D

Anonimowy pisze...

masz racje akwarelki sa lepsze;)

Sleepwalker pisze...

No akwarelki są lepsze ale ja umiem się nimi posługiwać jedynie na tyle żeby była z tego przyzwoita graficzka a nie obraz malarski ...:) i tego mi brakuje :)

Anonimowy pisze...

szpoko wszystko przed Toba;) niemoge sie w tej kwestii wypowiadac bo moje kolory to no niestety tylko podkolorowanie grafy:)

Sleepwalker pisze...

moje to też podkolorowane grafy ale napewno masz większe wyczucie koloru i lepiej dobierasz barwy tak że wychodzą naprawdę klimatyczne prace :)